צפו • פיגוע דקירה בשער יפו: לוחמות מג"ב ירו במחבלים, שלושה פצועים

    בנצי לייזרוביץ | צילום: עזרא ענתבי קבוצת מדברים תקשורת 5 Comment on צפו • פיגוע דקירה בשער יפו: לוחמות מג"ב ירו במחבלים, שלושה פצועים
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שני מחבלים דקרו בצהריים שלושה בני אדם בשער יפו בעיר העתיקה בירושלים. שנים מהם במצב קשה.

    שוטרות מג"ב חתרו למגע וניטרלו את המחבלים, אחד מהם נהרג והשני נפצע אך מת מפצעיו בבית החולים..

    בבית החולים הדסה עין כרם נמצאים כרגע כרגע פצוע אחד במצב קשה לא יציב בבית החולים שערי צדק כרגע שני פצועים: אחד פצוע אנוש בחדר ניתוח – נפגע מירי, ואחד פצוע קשה מדקירות.

    פיגוע שער יפו 2

    ממשטרת ירושלים נמסר כי שני מחבלים ערבים הגיעו לכיוון שער יפו, הבחינו ביהודים והחלו לדקור באמצעות סכינים. לוחמות מג״ב הבחינו באזרחים שרצים בבהלה לכיוון השער, הבינו כי מתרחש אירוע והחלו לצמצם טווח תוך ריצה נגד כיוון בריחת האזרחים.הלוחמות הבחינו בשני מחבלים עם סכין כשהם דוקרים גבר, וביצעו ירי לעבר המחבלים וניטרלו אותם.
    על פי הדיווח אחת הלוחמות שהיא גם חובשת בהכשרתה החלה טיפול ראשוני באחד הפצועים שפונה באורח קשה מאד מהזירה. מהזירה פונו שלושה נפגעים קשה מהם אחד עם פציעת ירי, ייתכן מירי הלוחמות שניטרלו את המחבלים.
    השכפ"ץ של הלוחמת (צילום: משטרת ירושלים)
    IMG-20151223-WA0025דוד קריספל מנהל אגף מבצעים של איחוד הצלה סיפר: "הפיגוע אירע בדרך של הולכי הרגל המובילה לכותל המערבי. מתנדבי יחידת האופנועים של איחוד הצלה הגיעו למקום בתוך שניות ספורות מקבלת הדיווח ובזכות הניידות של האופנוע הם יכלו להכנס ולהגיע עד למיקום הפיגוע עם הציוד הרפואי והעניקו לנפגעים טיפול רפואי ראשוני. לאחר מכן הוצאנו את הנפגעים רגלית עד לאמבולנסים שהמתינו בכביש הסמוך ופינו את הנפגעים לבתי החולים".

    שירותי הדם של מד"א מספקים כ 120 מנות ומרכיבי דם לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק בירושלים.

    המחבלים

    את הפיגוע ביצעו ענאן חמאד, יליד 95׳, תושב מ.פ קלנדיה, כלוא לשעבר מ 2010 לאחר שהגיע למחסום קלנדיה עם סכין על מנת להיעצר, בתחקורו ב 2010 ציין כי הגיע למחסום לאחר שהוכה באופן תדיר על ידי אביו וכי מאס במציאות זאת. יחד עימו ביצע את הפיגוע עיסא עסאף, יליד 94׳, מ.פ קלנדיה, כלוא לשעבר מ 2015 ע״ר טרור עממי.

    IMG-20151223-WA0046

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    קודם לכן, הותר לפרסם כי שב"כ בשיתוף עם צה"ל והמשטרה חשף חוליית חמאס שתכננה פיגועי תופת והתאבדות. החוליה פעלה בסמוך לירושלים בהכוונת פעילי הזרוע הצבאית של חמאס ברצועת עזה.עד כה נעצרו 25 פעילים, רובם סטודנטים מאוניברסיטת אבו דיס. מחקירתם עלה כי בראש התשתית עמד אחמד עזאם, בן 24 מקלקיליה.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      נא להתפלל על הפצוע- ראובן בן חנה פנינה

    2. 3

      פשוט מזעזע צריך תפילות שיבוא הגאולה בקרוב "אחינו כל בית ישראל הנתונים בצרה ובשביה….השתא בגעלה וביזמן קריב" בשורות טובות ובבקשה לא להעלות כאלה תמונות מזעזעות מספיק לישמוע… והרב יצחק יוסף צעק על זה אז תיקחו את זה לתשומת ליבכם הוא אסר להעלות כאלה תמונות!!!

    3. 1

      צריך להיתחזק באמונה בה' שהוא עושה הכל.